سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۱ کیلوگرم تریاک و شیشه در ساری

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۱۱ کیلو گرم تریاک و شیشه توسط ماموران عملیات ویژه این پلیس در ساری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از دستگیری عامل تهیه وتوزیع مواد مخدر و کشف ۱۱ کیلو گرم مواد مخدر توسط ماموران عملیات ویژه این پلیس در ساری خبر داد.

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کرده و با هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ ثقفی از کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک و یک کیلو و ۶۰۰ گرم شیشه در بازرسی از مخفیگاه این متهم خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدو موضوع در دست بررسی است.

وی گفت: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می‌شود.

وی با بیان این که مصرف کننده مواد مخدر قدرت خوب فکر کردن را از دست می‌دهد و هرگز به هدف‌های بزرگ و اصلی خود نمی‌رسد، افزود: مصرف کنندگان مواد مخدر در دامی اسیر می‌شوند که پایانش مرگ و نابودی است، پایانی که آغاز گران آن سوداگران مرگ، افرادی سود جو و دوستانی دشمن صفت بوده اند.

سرهنگ ثقفی از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می‌شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/آ


کشف موادمخدر در ساری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.