سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جواد نکونام: موضوع جاسوس دیگر اهمیت ندارد/نساجی در لیگ برتر از داوری ضرر زیادی دیده است

سرمربی نساجی مازندران گفت:خوشحالم که درمقابل تیم بزرگی مانند پرسپولیس فوتبال بازی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی تیمش و پرسپولیس در لیگ برتر گفت: خوشحالم که در مقابل تیم بزرگی مانند پرسپولیس بازی می‌کنیم حالاما این شانس را داریم که در مقابل تیم‌های بزرگ لیگ برتر بازی کنیم امیدواریم که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم، چرا که پرسپولیس همیشه پرسپولیس است .

موضوع جاسوس دیگر اهمیت ندارد

نکونام درمورد حضور جاسوس پرسپولیس در تمرین این تیم گفت: درباره این موضوع هیچ بحثی نداریم و اعتراض نمی‌کنیم، همه جای دنیا مربیان حرفه‌ای این کار را می‌کنند و کاملا عادی است که دنبال اطلاعات از تیم رقیب باشنداگر من هم بتوانم درمورد رقیبان اطلاعات کسب کنم ،این کار را می‌کنم. این موضوع اهمیت خاصی ندارد.

منافع هیچ تیمی نباید به خطر بیفتاد

او همچنین درمورد تغییر زمان بازی دو تیم اظهارکرد:هروقت که تیم پرسپولیس می‌خواست ما حاضر به بازی بودیم دوست نداریم که هیچ تیمی ضرر کند و با این موضوع مشکلی نداریم.

نساجی در لیگ برتر از داوری ضرر زیادی دیده است

نکونام افزود: به سلامت داورانی که در لیگ برتر سوت می‌زنند اعتماد داریم و کرمانشاهی یکی از داوران خوب لیگ برتر فوتبال است،امیدوارم یکی از بهترین بازی‌های لیگ باشد.ما از داوری تا به اینجا لیگ ضرر زیادی کرده‌ا‌یم،این موضوع را همه داورانی که بازی های نساجی را قضاوت کرده اند و کمیته داوران هم می‌دانند امیدوارم این بار این طور نباشد.

خط حمله و دفاع تیم نساجی فوق العاده است

سرمربی تیم نساجی مازندران بیان کرد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و هواداران بزرگی دارد و می‌دانیم که خط هافبک و حمله این تیم بسیار خطرناک است ،ما به خوبی تیم پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم و حالا که به لیگ برتر رسیده‌ایم می‌خواهیم نشان دهیم شایستگی این حضور را داریم ،تیم ما در خط حمله و دفاع فوق العاده عمل می‌کند.

در فهرست تیم جای خالی داریم

نکونام گفت: در فهرست تیم نساجی جای خالی داریم و در تلاشیم با قیمت حال حاضر ارز در کشور، بازیکنان باکیفیت و خوبی را جذب کنیم تا بتوانیم به نتایج دلخواه برسیم ،در هربازی فقط به صلاح تیم فکر می‌کنم.فلسفه ما هرگز تغییر نمی‌کند و رسیدن به خواسته هایمان اولویت ماست.

هواداران پرشوری داریم

سرمربی تیم نساجی بیان کرد: ما بسیار خوشحالیم که در هر نقطه از کشورمان که بازی داریم، هواداران پرشور نساجی حضور دارند و مارا همراهی می‌کنند. هواداران تیممان همیشه مورد تشویق فدراسیون قرار گرفته‌اند و این باعث افتخار است.

نکونام در پایان افزود: در مورد بازی با استقلال هفته آینده صحبت خواهم کرد، مسئولان تیم استقلال با من تماس گرفته‌اند اما همه مسائل به طورکامل بررسی نشده است.


بیشتر بخوانید:

برانکو: جاسوس کلاه و دوربینش را جا گذاشت و لو رفت/ با بازگشت رضائیان به پرسپولیس حضورش در تیم ملی به چالش کشیده می شود

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار برابر نساجی مازندران

جلسه هماهنگی بازی پرسپولیس و نساجی برگزار شد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.