سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریالی کمک‌های مرمی در جشن عاطفه‌ها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه از جمع آوری یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ابراهیمی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه گفت: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها با شعار مهر بسته به مهر شما، ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه در معابر شهر و پایگاه‌های اصلی کمیته امداد و میعادگاه نماز جمعه برپا و مرحله دوم نیز در قالب جشن نیکوکاری ۱۱ مهر ماه همزمان با بازگشایی مدارس در سطح مدارس و در بین دانش آموزان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود یک هزار و ۳۵۰ دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان هستند، اضافه کرد: این آمار در سال گذشته یک هزار و ۳۰۰ نفر بود که امسال ۵۰ دانش آموز به این آمار اضافه شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه در جشن عاطفه‌های سال گذشته یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی جمع آوری شده بود، افزود: پیش بینی می‌شود امسال در مجموع دو مرحله اول و دوم بیش از سه میلیارد ریال کمک‌های مردمی به صورت نقدی و همچنین بسته‌های تحصیلی جمع آوری و به دانش آموزان نیازمند اهدا شود.

وی به پرداخت الکترونیکی صدقه نیز اشاره کرد و افزود: در راستای بهره مندی از روش‌های نوین پرداخت صدقات و انفاقات، مردم نیک اندیش مراغه می‌توانند با شماره گیری* ۸۸۷۷ * ۴۱۱۳ # از طریق موبایل اقدام به پرداخت الکترونیکی صدقه کنند.

ابراهیمی همچنین از توزیع ۲۴۰ کیلوگرم گوشت قربانی به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال در بین نیازمندان و افراد تحت پوشش این نهاد در دهه نخست محرم خبر داد و گفت: گوشت‌های قربانی پس از بسته بندی در بین ۲۴۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

وی اضافه کرد: مردم خیر و نوع دوست مراغه همواره در اعیاد و مناسبت‌های ویژه نظیر عید قربان، عید فطر، جشن گلریزان و هفته احسان و نیکوکاری و همچنین در ماه‌های محرم و صفر با حضور پرشور و تأثیرگذار خود دل نیازمندان جامعه را شاد کرده و می‌کنند.

وی بر ضرورت سبقت گرفتن در کار خیر تأکید کرد و افزود: در بین مردم، قشری که از همه نیازمندتر و کمک رسانی به آن‌ها بر همگان ضروری است فقرا هستند و خدا در قرآن به کرات مومنان را به انفاق و کمک رسانی به فقرا و مستمندان جامعه سفارش کرده است.

ابراهیمی با بیان این که خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته از خانواده‌های تحت پوشش ارائه می‌شود، افزود: مددکاران این نهاد در حد توان خود می‌کوشند تا نیازمندی خانواده‌ها را در زمان مناسب مرتفع سازند.

وی افزود: کمیته امداد شهرستان مراغه آماده دریافت نذورات اعم از گوشت قربانی، جیره خشک، غذای گرم و همچنین توزیع آن‌ها در بین نیازمندان است.

وی ادامه داد: عزاداران حسینی می‌توانند برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های تلفن ۰۴۱ - ۳۷۲۳۰۲۲۲ و ۰۴۱ - ۳۷۲۵۲۱۱۱ تماس بگیرند.

بیش از ۶ هزار خانواده نیازمند در مراغه زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان قرار دارند. 

 

انتهای پیام/ش

یک هزار و ۳۵۰ دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد شهرستان مراغه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.