سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونالدو:لیگ قهرمانان مسابقات مورد علاقه من است/ از گلزنی بسیار خوشحالم

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس پس از گلزنی برابر ساسولو از این که سرانجام در سری آ. هم پایش به گلزنی باز شده، ابراز شادمانی کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در ادامه هفته چهارم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا امروز (یکشنبه) یوونتوس در خانه‌ خود با 2 گل کریستیانو رونالدو با نتیجه 2 بر یک از سد ساسولو گذاشت.

رونالدو پس از به ثمر رساندن اولین گل های خود برای یووه در سری آ گفت از این که نمی توانست طلسم گلزنی برای یووه را بشکند کمی ناراحت بود.

برنده توپ طلایی برای زدن گل اول خود در سری آ 320 دقیقه منتظر ماند و برابر ساسولو در 15 دقیقه دو بار گلزنی کرد.

رونالدو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "من خیلی خوشحالم، ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. ساسولو خوب دفاع کرد، اما ما شدت عمل داشتیم و سزاوار پیروزی بودیم."

"من واقعا می خواستم گل های اول را به ثمر برسانم و خوشحالم که گلزنی کدم."

رونالدو به راحتی می توانست چهار گل بزند و چندین فرصت بسیار خوب را از زاویه بسته از دست داد.

او دراین باره گفت:" فوتبال همین است. مهم این است که تیم برنده شد. قطعا از صحبت هایی که پس از انتقال من از رئال مادرید به یووه و ناکامی ام در گلزنی عنوان شد، کمی ناراحت بودم . بنابراین انتظارات بالا بود، اما از هم تیمی هایم تشکر می کنم که از من حمایت کردند.

بهترین بازیکن جهان افزود: " می دانستم که خوبی کار می کنم و تنها موضوع زمان بود. به خوبی در حال جا افتادن در فوتبال ایتالیا هستم .

"لیگ قهرمانان مسابقات مورد علاقه من است. گروه بسیار دشواری داریم، می دانیم که می توانیم خوب کار کنیم و یووه باید بر روی بهترین بودن تمرکز کند. "


بیشتر بخوانید:

پیروزی یوونتوس برابر ساسولو/ پای رونالدو به گلزنی باز شد

تمایل یووه برای معاوضه دیبالا با پوگبا


انتهای پیام/

اظهارات رونالدو پس از گلزنی برای یووه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.