سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند سارقان گوشی تلفن همراه راهی زندان شدند

رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای تلفن همراه و کشف ۵۰ فقره سرقت از آن‌ها در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ فرج شجاعی رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه، ماموران پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه دریافتند که این سارقان حرفه‌ای با دو دستگاه موتورسیکلت در مکان‌های خلوت گوشی تلفن همراه جوانان را سرقت و متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: ماموران پس از تحقیقات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند و بررسی دوربین‌های مداربسته در نهایت ۳ نفر سارق به هویت‌های معلوم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به ۵۰ فقره سرقت تلفن همراه اقرار کردند، ادامه داد: این سارقان حرفه‌ای و سابقه دار تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه همه صحنه‌های سرقت بازسازی و همه شکات شناسایی شده اند، اظهار کرد: در این خصوص ۲ نفر مالخر شناسایی و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد ۱۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس ضمن هشدار به شهروندان، گفت: برای پیشگیری از سرقت به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارقان حرفه ای در شیراز

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.