سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اکنون در یک جنگ اقتصادی تمام‌ عیار قرار داریم/ضرورت برخورد جدی قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه اکنون در یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار قرار داریم، گفت: قوای سه‌گانه باید با هم‌افزایی به گونه‌ای عمل کنند تا بتوانیم از این دوران چالش‌برانگیز  عبور کنیم.


سیدمحمد حسینی عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی، اظهار کرد: با توجه به آنکه اکنون در یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار قرار داریم، اگر دستگاه‌ها بخواهند روال عادی خود را طی کنند، مشکلات به طرز وحشتناکی افزایش یافته و نمی‌توانیم به سلامت از این برهه حساس عبور کنیم.

وی افزود: قوای سه‌گانه باید با هم‌افزایی به گونه‌ای عمل کنند تا بتوانیم از این دوران چالش‌برانگیز که دشمنان برای تضعیف نظام به آن چشم دوخته‌اند، عبور کنیم.

حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه قوه قضائیه اکنون اختیارات بسیاری را از رهبر انقلاب دریافت کرده تا نیازی به دادگاه تجدیدنظر نباشد و بتواند اسامی افراد مجرم را اعلام کند، باید با جدیت و قاطعیت تمام با مفسدان اقتصادی برخورد کند، چرا که این امر باعث امیدواری مردم و بهبود شرایط کشور خواهد شد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به التهابات اخیر حوزه ارز و سکه خاطرنشان کرد: این اتفاقات توسط افراد منفعت‌طلبی ایجاد شد که به کشور خیانت کردند، لذا قوه قضائیه باید با جدیت با مفسدان اقتصادی برخورد کرده و کوچکترین تخفیفی در مجازات آن‌ها قائل نشوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.