سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرا «اشرف غنی» در اجلاس سازمان ملل شرکت نکرد؟

ارگ ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرد که اولویت‌های مهم دیگر در کشور وجود دارد که سبب شده رئیس جمهوری افغانستان برای اشتراک در مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا نرود.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ارگ ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرد که اولویت‌های مهم دیگر در کشور وجود دارد که سبب شده رئیس جمهوری افغانستان برای اشتراک در مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا نرود.

شماری از رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که قرار بود آقای غنی به نمایندگی از حکومت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک اشتراک و در حاشیه این اجلاس با شماری از مقام‌های ارشد آمریکایی از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهور و مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور دیدارهای جداگانه داشته باشد، اما این دیدارها از سوی مقام‌های آمریکایی از جمله رئیس جمهور آمریکا رد شده است.

شاه حسین مرتضوی، معاون سخنگوی رئیس جمهوری افغانستان اعلام کرد که همه کشورها در نشست‌های سالانه سازمان ملل در سطوح مختلف شرکت می‌کنند؛ سال گذشته سرور دانش، معاون اول رئیس جمهوری شرکت کرده بود و امسال نیز عبدالله عبدالله، رئیس اجرائی دولت در این نشست‌ شرکت کرده است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.