سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش بیش از ۱۱ درصد تردد‌های خروجی از خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در ۶ ماهه امسال شمار تردد‌های خروجی از استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱ ممیز ۷ دهم درصد افزایش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ علی اصغر بدیعی مقدم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه امسال شمار تردد‌های خروجی از استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱ ممیز ۷ دهم درصد افزایش یافته است ، گفت: در این مدت ۴ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۴۱۳ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۴ میلیون و ۲۹۶ هزار و ۶۴۴ دستگاه وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه در ۶ ماهه اول سال گذشته ورود ۴ میلیون و ۵۲۴ هزرا و ۱۷۱ دستگاه وسیله نقلیه به استان به ثبت رسیده بود ، گفت: امسال ۴ میلیون و ۹۲۱ هزار و ۹۸۴ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۸ ممیز ۸ دهم درصد رشد داشته است.

بدیعی مقدم ساعت ۱۹ تا ۲۰ را ساعت اوج تردد‌ها در محور‌های استان دانست و گفت:: اکنون ۴۵ دستگاه تردد شمار تردد‌های جاده‌های استان را ثبت می‌کنند که ۸۸ ممیز ۵ دهم درصد از تردد‌های ثبت شده مربوط به ناوگان سبک و مابقی مربوط به ناوگان سنگین بوده است.

وی گفت: دراین مدت بیشترین تردد‌ها از مسیر شیروان – بجنورد بلعکس، بجنورد –اسفراین بلعکس، قوچان - فاروج گزارش شده است و کمترین میزان تردد نیز از محور جاجرم – سنخواست بلعکس ، جاجرم – امیر آبادبلعکس و گرمه - چمن بید بلعکس به ثبت رسیده است.

انتهای پیام / ب 

نصب ۴۵ دستگاه تردد شمار در جاده‌های خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.