سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات 5 نفر توسط آتش نشانان همدانی

رئیس سازمان آتش نشانی همدان از نجات 5 نفر توسط آتش نشانان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد رضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی همدان بیان کرد:طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 20 مهرماه، 11 عملیات اطفای حریق و 8 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد:در 24 ساعت گذشته، شهروندان 405 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 19 مورد منجر به عملیات شده، 10 تماس برای مشاوره و راهنمایی، 90 تماس اشتباه و متاسفانه 286 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان ادامه داد:عملیات های انجام شده در این تاریخ 11 مورد آتش سوزی شامل حریق ترانس برق در شهرک فرهنگیان، حریق باغ در بلوار ارم، حریق خودرو در جاده ملایر، حریق شیروانی در خیابان بوعلی، حریق مخروبه در چهارراه شریعتی و 6 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در جاده گنجنامه، استادان، دانشگاه بوعلی 2 مورد، اعتمادیه و شهرک بهشتی بوده است.

بیاناتی اظهار داشت:همچنین 8 مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک فرهنگیان، نجات افراد محبوس شده در منزل در پیشاهنگی، 5 مورد مهار حیوانات در سیلو 2 مورد، خیابان طالقانی، خیابان باباطاهر و میدان رسالت و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی در پایان افزود: تعداد 5 نفر نجات یافته طی عملیاتهای مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/ب

برقراری 405 بار تماس با سامانه 125 همدان

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.