سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزیدگان جشنواره قصه گویی معرفی شدند

در آیین اختتامیه جشنواره استانی قصه‌گویی در کانون استان کرمانشاه، برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

فتاحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت : در آیین پایانی مسابقه قصه‌گویی در کانون استان کرمانشاه ضمن معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف، از برگزیدگان با اهدای لوح قدردانی تجلیل شد.

وی گفت : بر همین اساس، هیات داوران بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی در مرحله استانی کرمانشاه، پس از بررسی قصه‌ها، آرای خود را به شرح ذیل اعلام کردند.

فتاحی افزود :در بخش پدر بزرگ و مادر بزرگ‌ها: «زهره خیراندیش» از کرمانشاه با «قصه پادشاه و سه دختر» ، »زیبا عفتی» از اسلام آباد غرب با قصه «جوان ماهیگیر»، «ملک آرا ترکمان» از کرمانشاه با قصه «مورچه و بوته ی خار» به عنوان برگزیده معرفی شدند.

وی افزود : در بخش مردان و زنان: «رامین رستمی» از کرمانشاه با قصه «آب که از سر گذشت»، «فرانک حیاتی» از اسلام آباد با قصه «کلاغ خنزر پنزری»، «بهشته قطبی» از روانسر با قصه «میمون و موز»، «مهناز افشاری» از قصر شیرین با قصه ی «راز خوشبختی»، «رحمت غلامی» از کرمانشاه با قصه ی «آبی» معرفی شدند.

فتاحی ادامه داد : در بخش دختران و پسران: «فائزه امیری» از کرمانشاه با قصه ی «یک گربه و پنج موش»، «نازنین منوچهری» از کرمانشاه باقصه ی «دریا از چشمان تو شروع شد»، «فرانک سعیدی» از کرمانشاه با قصه ی «عصاره ی مهربانی» به عنوان نفرهای برگزیده تجلیل شدند .

 

 

انتهای پیام/د

معرفی برگزیدگان جشنواره عروسکی استان کرمانشاه

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، کانون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کوثر رحیم پور
۰۰:۱۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
عالی بود