سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شعار مخصوص هواداران برایتون برای علیرضا جهانبخش

هواداران تیم فوتبال برایتون انگلیس برای علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی کشورمان شعار مخصوصی را آماده کردند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از درخشش علیرضا جهانبخش در آزد آلکمار هلند و کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن اردویژه و سپس پیوستن به برایتون انگلیس، هافبک تیم ملی فوتبال ایران تا کنون موفق نشده عملکرد مطلوبی در تیمش داشته باشد و به جزء دیدار با وستهام در دیگر مسابقات نیمکت نشین بود و در فاصله کوتاهی برای تیم زیر 23 ساله های برایتون هم بازی کرد.

او که گرانترین بازیکن تاریخ برایتون محسوب می شود، نزد هواداران هم محبوب است و به همین دلیل آنها شعار مخصوصی را برای آنها آماده کرده اند که بخشی از آن به شرح زیر است:

آقای گل هلند به تیم ما آمد - او را دوست داریم

جهانبخش پس از پیروزی 2 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل بولیوی راهی انگلیس شد تا آماده حضور مقابل نیوکاسل شود. رسانه های انگلیسی نام جهانبخش را در ترکیب احتمالی برایتون قرار دادند و باید دید آیا کریس هیتن، سرمربی برایتون به او بازی خواهد داد یا خیر؟

جهانبخش در تقابل شاگردان کی روش و سزار فاریاس گل اول یوزها را به ثمر رساند و آماده بازی با کلاغ ها ( لقب تیم فوتبال نیوکاسل  ) است.

دیدار تیم های برایتون و نیوکاسل در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، شنبه 28 مهرماه از ساعت 17:30 در زمین خانگی نیوکاسل برگزار می شود. درحال حاضر یاران علیرضا جهانبخش با کسب 8 امتیاز از 8 بازی در رده سیزدهم جدول هستند و نیوکاسل هم با هدایت رافائل بنیتز و تنها 2 امتیاز در رده نوزدهم قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

جهانبخش:باید با حریفان بهتری بازی کنیم/می دانستم کارم در برایتون سخت است

جهانبخش: تاکنون با برایتون هماهنگ نشده ام/ با وجود کمبود‌ها انتظارات از تیم ملی بالا است


انتهای پیام/

محبوبیت زیاد جهانبخش در میان هواداران برایتون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.