سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام مطرح کرد؛

تهیه بیش از ۵ هزار بسته فرهنگی اربعین حسینی

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از تهیه بسته‌های فرهنگی کانون‌های مساجد ایلام برای توزیع در بین زوار اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت‌الاسلام علی چراغی پور مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: این بسته‌های فرهنگی شامل مهر، تسبیح، زیارت اربعین، زیارت عاشورا، چفیه، سجاده و عطر محمدی است که در بین زوار حسینی توزیع خواهد شد.

وی، بابیان اینکه بیش از 5 هزار بسته فرهنگی به همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام تهیه‌ شده است، افزود: این بسته‌های فرهنگی در اختیار موکب علمدار کربلا مستقر در مرز مهران و همچنین موکب علمدار کربلا در کربلای معلی به همت کانون‌های مساجد استان ایلام دایر شده قرار خواهد گرفت.

چراغی پور، اظهار کرد: موکب‌های مردمی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با عنوان علمدار کربلا در شهر مرزی مهران مسجد جامع اهل‌بیت (ع) و در شهر کربلا در باب القبله در ایام اربعین حسینی برای استقبال و پذیرای از زوار حسینی و ارائه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دایر شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ادامه داد: ستاد مردمی اربعین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در سال جاری 6 موکب در شهرهای کربلا، نجف و کاظمین و همچنین 4 موکب در استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان در ایام اربعین حسینی دایر کرده است.

چراغی پور، یادآورشد: همچنین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در مسیر تردد زوار اربعین حسینی در جاده‌های مواصلاتی و شهرستان‌های مهران، دهلران، چرداول، دره شهر، ایوان و ایلام خدمات پذیرایی، اسکان و تغذیه زوار حسینی را به‌صورت مردمی بر عهده‌دارند.

انتهای پیام/ د

توزیع بسته های فرهنگی در مهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.