سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۲۰۰ خانه ژیمناستیک در کشور ساخته می‌شود

عضو هیات رئیسه فدراسیون ژیمناستیک گفت: بیش از ۲۰۰ خانه ژیمناستیک با همکاری وزارت ورزش و جوانان تا سه سال آینده در کشور ساخته خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن رمضانیان پور در نشست مجمع عمومی و سالیانه هیات ژیمناستیک استان بوشهر، افزود: این خانه‌های تخصصی ژیمناستیک به بهبود فعالیت هیات‌های استانی کمک خواهد کرد.

وی با تاکید بر استفاده از فضا‌های ورزشی نهاد‌های دولتی، بیان کرد: اعتبارامسال فدراسیون ژیمناستیک ۲۵ میلیارد ریال است که بر همین اساس، سهم هیات‌های استانی ناچیز خواهد بود.

رمضانیان پور از هیات‌ها خواست به دنبال جذب حامی مالی باشند و در این زمینه فدراسیون با بخش خصوصی از جمله بانک‌ها نشست‌های خوبی داشته و امیدواریم بتوانیم حمایت آن‌ها را جلب کنیم.

رئیس هیات ژیمناستیک استان بوشهر نیزبا تاکید بر توجه بیشتر به استعدادیابی، گفت: هیات ژیمناستیک استان بوشهر امسال در رقابت‌های کشوری علمکرد خوبی داشت و به ویژه بانوان در این رشته پیشرفت چشمگیری داشته‌اند.

محمود برقک افزود: با توجه به تجهیز تنها سالن ژیمناستیک شهر بوشهر، این سالن می‌تواند نیاز باشگاه‌ها را تامین کند و آماده همکاری با باشگاه‌ها هستیم.

وی بیان کرد: پارسال بیش از هشت دوره آموزشی در استان برگزار کردیم و امسال هم این برنامه را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ک

ایجاد بیش از ۲۰۰ خانه ژیمناستیک در کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.