سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه مدیران مدارس گناوه با موضوع راهپیمایی ۱۳ آبان

جلسه مدیران سه مقطع مدارس شهرستان گناوه با موضوع راهپیمایی ۱۳ آبان و روز دانش آموز با حضور بیش از ۱۰۰ مدیر در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گناوه در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: روز ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی معرفی شده است و ما در تمامی مدارس با حضور مسئولین شهری این زنگ را به صدا در خواهیم آورد و بعد از آن با حضور همه جانبه در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.

اسکندر احمدی تصریح کرد: در روز ۱۳ آبان ماه اتفاقات مهمی برای کشور ما رقم خورده است در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ روز تبعید امام به ترکیه رقم خورد، ۱۳ آبان ۱۳۵۷ روز دانش آموز و به شهادت رسیدن دانش آموزان و دانشجویان و در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاده است.

وی گفت: بی گمان، دانش آموزان آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال نیز مانند سال‌های گذشته باشکوه برگزار خواهد شد و مسیر راهپیمایی در شهرستان گناوه رأس ساعت ۹ صبح از یادمان شهدای گمنام تا مصلای نماز جمعه خواهد بود و انشاالله شاهد حضور گسترده فرهنگیان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه در این راهپیمایی عظیم خواهیم بود.

انتهای پیام/م

روز ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی معرفی شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.