سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری 10 یادواره شهدای دانش‌آموز در سطح مدارس بدره

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بدره با اشاره به برگزاری ۱۰ یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در شهرستان گفت: این یادواره‌ها در سایر مناطق این شهرستان‌ ادامه خواهد داشت.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ کرم فرجی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بدره اعلام کرد : بسیج نمادی از کلید واژه‌های برتری، سروری، یاری‌گری و جهادگری است که هر کدام دریایی معنا را با خود به همراه دارند.


وی افزود: اجرای یادواره شهدای دانش‌آموز گام ارزشمندی در تکریم شهدا و معرفی رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای دانش‌آموز به نسل جوان و آیندگان است.


فرجی، فرهنگ بسیجی را یک روحیه و تفکر ذکر کرد و گفت: بسیج در تمام عرصه‌ها با صلابت ورود کرده و هرجا نشانی از بسیج باشد، جهادگری و ایثارگری در آن هویداست.


وی بسیج را صداقت، شجاعت، رشادت، شهامت، عشق و معنویت معنا کرد و ادامه داد: ما در حکومت مبتنی‌ بر ولایت فقیه زندگی می‌کنیم و وجود مقام معظم رهبری به‌ عنوان الگوی عملی بسیجیان باعث شده تا در آینده نزدیک شاهد ایرانی آباد و آزاد با قدرت اول علمی، اقتصادی و فناوری در منطقه باشیم.


فرجی با اشاره به نقش دانش‌آموزان و فرهنگیان در دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: شهرستان بدره در دوران هشت سال جنگ تحمیلی هفت شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ه

برگزاری یادواره شهدا

برچسب ها: شهدا ، مدافعان حرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.