سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سابق کلن آلمان:

شعار مرگ برآمریکا ریشه قرآنی دارد

امام جمعه سابق کلن آلمان و استاد حوزه و دانشگاه گفت : شعار مرگ برآمریکا ریشه قرآنی دارد و بار ها در قرآن بر استکبار ستیزی و برائت از ظالمان تاکید شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبندرعباس، حجت الاسلام سید محمود وزیری امام جمعه سابق کلن آلمان و استاد حوزه و دانشگاه در مراسم ۱۳ آبان در مسجد  جامع بندرعباس گفت: شعار مرگ برآمریکا ریشه قرآنی دارد و بارها در قرآن بر استکبار ستیزی و برائت از ظالمان تاکید شده است.

وی افزود: پیام ۱۳ آبان امید ، انرژی، ایمان حفظ  روحیه استقامت و مقاومت  و توجه و برنامه ریزی مسئولان برای نوجوانان و جوانان است  .

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه گفت:  این مشکلات در حال بر طرف شدن است و وضع اقتصادی بهتر خواهد شد.

حجت الاسلام سید محمود وزیری به تبعید امام خمینی (ره)، شهادت دانشجویان دانشگاه تهران و تسخیرلانه جاسوسی آمریکا به عنوان  مهم ترین رویدادهای آبان برشمرد و افزود:  امام خمینی (ره)  از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم یاد کردند و آن را از انقلاب اول مهم تر دانستند.

وی  با اشاره به کشتار ۴۱۱ دانش آموز بی گناه در یک روز با بمب فسفری  توسط رژیم سفاک سعودی  در یمن گفت: برخی از دولت های منطقه خود را به آمریکا فروخته اند و عربستان سعودی ۴۸۰ میلیارد دلار از منابع مردم  این کشور را دزدیده است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: حزب الله لبنان با توکل به  نصرت و وعده الهی  در جنگ ۳۳ روزه در برابر رژیم غاصب اسرائیل ایستاد و هیمنه آن راشکست .

انتهای پیام/ز

امید، انرژی و ایمان پیام ۱۳ آبان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.