سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف خط لوله ۵ هزار متری انتقال سوخت قاچاق در قشم

فرمانده پایگاه دریابانی قشم از شناسایی و انهدام ۵ هزار متر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل یکی از روستا‌های این جزیره خبر داد.

 سرهنگ شهریار فتاحی فرمانده پایگاه دریابانی قشم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، گفت:  ۵ هزار متر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل یکی از روستا‌های این جزیره  شناسایی و انهدام شد.

وی افزود: مرزبانان روز گذشته با استفاده از منابع اطلاعاتی باخبر شدند قاچاقچیان در ساحل روستای صلخ اقدام به راه اندازی و بازرسازی یک خط لوله انتقال سوخت قاچاق از ساحل به دریا هستند.

فرمانده پایگاه دریابانی قشم گفت: بلافاصله مرزبانان به موقعیت اعزام و پس از کمی جستجو موفق شدند ابتدای این خط لوله را در ساحل و انتهای آن را در دریا پیدا و سریع اقدام به بیرون کشیدن لوله‌ها از زیر ماسه‌های دریا کردند.

 سرهنگ شهریار فتاحی افزود:قاچاقچیان این خط لوله را که ۵ هزار متر طول داشت را با استفاده از لوله‌های pvc در سایز‌های چهار و پنج اینچی به طرز ماهرانه‌ای زیر ماسه‌های دریا پنهان و از آن طریق قصد داشتندسوخت قاچاق را از ساحل به دریا و درنهایت به شناور‌های متخلف انتقال دهند.

انتهای پیام/ف

انهدام خط لوله انتقال سوخت قاچاق در قشم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.