سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان در فضای مجازی و دستگیری متهم

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از دستگیری شخصی که با سرقت گوشی تلفن همراه یک خانم اقدام به انتشار تصاویر خصوصی آن کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، علی کریمی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت : اخیرا دختر جوانی با ارائه حکم قضایی و مراجعه به پلیس فتا کرمانشاه عنوان کرد که مدتی پیش نلفن‌همراهش به سرقت رفته و به تازگی فردی ناشناس با سوءاستفاده از اطلاعات موجود در گوشی اقدام به انتشار تصاویر شخصی و خصوصی وی در شبکه‌های اجتماعی کرده که این موضوع موجب هتک حیثیت وی شده است.

وی گفت : پس از تشکیل پرونده، کارشناسان پلیس فتا اقدامات فنی خود را آغاز و موفق به شناسایی فرد مذکور و احضار وی به مقر این پلیس شدند.

کریمی ادامه داد: پس از حضور متهم در پلیس فتا مشخص شد که وی از آشنایان خانم شاکی است، این فرد ابتدا منکر اعمال خود شد، اما در ادامه و با رو به‌رو شدن با مستندات موجود لب به اعتراف گشود و عنوان کرد به دلیل مشکلات شخصی که با خانواده این خانم داشته از روی عصبانیت و کینه توزی تلفن همراهش را به سرقت برده و سپس از طریق شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر موجود در گوشی کرده است.

رئیس پلیس فتا همچنین با هشدار به به کاربران فضای مجازی گفت: قشرجوان و به خصوص دختران به لحاظ این‌که در جامعه آسیب‌پذیرتر هستند باید مراقب تصاویر و فیلم‌های خصوصی خود باشند و از نگهداری آن‌ها بر روی گوشی تلفن‌همراه خودداری کنند تا در صورت دسترسی فردی دیگر به اطلاعات کاربر، نتواند از آن سوءاستفاده کند..

وی در پایان گفت: پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و آنان می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی یا با مراجعه حضوری نسبت به مطرح کردن شکایت اقدام کنند .

 

 

انتهای پیام/د

گوشی به سرقت رفته دردسر ساز شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.