سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نسخه جدید ایسوس ZenFone Max Pro ماه دسامبر معرفی می‌شود

شرکت ایسوس قصد دارد نسخه جدیدی از گوشی ZenFone Max Pro را در روز ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) معرفی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از این که ایسوس چند پرچمدار موفق را در هند به بازار جهان معرفی کرد، حالا تصمیم گرفته فعالیت خود را در زمینه گوشی‌های میان‌رده هم بالا ببرد. ایسوس تصمیم دارد ZenFone Max Pro M2 و ZenFone Max M2 را به صورت رسمی معرفی کند. این گوشی‌ها قرار است جایگزین ZenFone Max Pro M1 و ZenFone Max M1 شوند. هفته گذشته بود که اطلاعاتی درباره گوشی ZenFone Max Pro M2 منتشر شده بود اما حالا، ایسوس اعلام کرده که این شرکت قصد دارد ماه آتی میلادی آن را معرفی کند.

ZenFone Max Pro M1 ماه جولای بود که در اروپا به صورت رسمی رونمایی شد اما ایسوس قصد دارد نسخه جدیدی از آن را امسال معرفی کند. ZenFone Max Pro M2 یک گوشی هوشمند میان رده است که مشخصات آن هفته گذشته لو رفته بود. حالا اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر شده که انتظار می‌رود روز 11 دسامبر (20 آذر) رونمایی شود. این خبر در توئیتر اندونزی ایسوس منتشر شده است. ZenFone Max Pro M2 به عنوان یک گوشی گیمینگ تبلیغ شده و هیچ شکی هم در حرفه‌ای بودن ایسوس در حوزه گیمینگ نیست.

هنوز هیچ اطلاعاتی از این گوشی گیمینگ به صورت رسمی معرفی نشده اما بر اساس رندر منتشر شده در XDA Developers، نمایشگر آن یک بریدگی گسترده خواهد داشت. همچنین، اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که این گوشی دارای نمایشگر 6 اینچی، پردازنده Snapdragon 660، حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی و دوربین سه‌گانه است. متأسفانه، صحبت‌هایی وجود دارد مبنی بر این که سیستم عامل این دستگاه اندروید 8.1 باشد، در صورتی که انتظار می‌رود ایسوس آغاز به تولید گوشی‌هایی با اندروید پای کرده باشد.

گفتنی است، حتی اگر ایسوس ZenFone Max Pro M2 را 20 آذر معرفی کند، تا سال دیگر آن را در آمریکا عرضه نخواهد کرد. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و عرضه این گوشی در هیچ سایتی منتشر نشده، پس باید منتظر خبرهای رسمی از سوی شرکت ایسوس باشیم.


بیشتر بخوانید: مشخصات اصلی دو گوشی ایسوس لو رفت


انتهای پیام/

ایسوس گوشی جدید خود را 11 دسامبر معرفی می‌کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.