سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه شهرستان مهریز؛

چهارمین اجلاس استانی نماز آغاز به کار کرد

امام جمعه شهرستان مهریز از آغاز به کار چهارمین اجلاس استانی نماز در این شهرستان خبر داد و گفت: نماز بهترین راه جلوگیری از فحشا و منکرات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز در مراسم چهارمین اجلاس نماز در شهرستان مهریز بابیان اینکه نقش علما در تبیین ارزش‌های معنوی بسیار اساسی و مهم است، گفت : اساتید و معلمان استان و کشور باید تلاش کنند تا جامعه را در مسیر تعالی و رشد قرار دهند چرا که نماز تنها راه حل در جامعه دینی برای برون‌رفت از مسائل و مشکلات فرهنگی جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین محی الدینی افزود: باید با اقامه فرضیه نماز با تمایلات شیطانی مبارزه کرده تا جامعه در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد.

امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه اجلاس نماز  و سایر مسائل دینی نباید به یک روز اکتفا شود، گفت:  فرهنگ نماز را اشاعه و مانند نماز امام حسین (ع) در روز عاشورا، اول وقت و به جماعت برگزار کنیم.

فریضه نماز نجات دهنده انسان ها از آسیب ها و تهدیدات

حجت الاسلام والمسلمین  محی الدینی  گفت: در حوزه نماز همان گونه که در قرآن آمده است باید سرمایه گذاری شود، چرا که تنها ریسمانی که می تواند ما را از آسیب ها و تهدیدات نجات دهد، فریضه نماز است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حبیبیان رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد نیر در این اجلاس گفت: برگزاری این اجلاس مقدمه‌ای برای برگزاری اجلاس سراسری و ترویج فرهنگ نماز در بین جوانان و آحاد مردم است.

حبیبیان افزود: روحانیان در دستگاه های اجرایی علاوه بر اقامه نماز در ادارات باید به نماز مدارس نیز بپردازند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گفت: اسلام یک دین جامع و کامل ودارای ظرفیت های علمی بسیار است که بشر باید به همه این ظرفیت ها از جمله نماز، زکات و خمس ورود کند و از آن ها بهره بگیرد.

در این اجلاس از معلمان نمونه، دانش آموزان، اساتید دانشگاه، دانشجویان، کارگران و حوزویان، دستگاه‌های دولتی که در امر نماز فعال و در ارزیابی‌ها برتر شده بودند تجلیل شدند.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.