سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی یزد؛

دوره بازآموزی معلمان قرآن در یزد برگزار می شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی یزد گفت: دوره ­های بازآموزی ویژه معلمان در سطح استان با حضور اساتید استانی و کشوری برگزار می ­شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ حت‌الاسلام علی محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری دوره ارتقاء و بازآموزی معلمان قرآن کریم در شهرستان‌های این استان خبر داد و گفت: دوره ­های بازآموزی ویژه معلمان در سطح استان با حضور اساتید استانی و کشوری برگزار می ­شود.

حجت‌الاسلام رضایی افزود: معلمانی که در سال‌های قبل آموزش دیدند در یک دوره بازآموزی اطلاعات شرکت خواهند کرد که این دوره برای تمامی شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در ماه آذر دوره باز آموزی معلمان قرآن در شهرستان‌های خاتم، یزد، مهریز و اردکان با حضور استاد کشوری بهروز یاری گل برگزار می‌شود و این دوره در بقیه شهرستان‌ها تا پایان سال اجرا خواهد شد.

رضایی تصریح کرد: دوره بازآموزی معلمان شهرستان یزد ۱۵ آذرماه، شهرستان تفت ۱۶ آذر، شهرستان خاتم و اردکان ۲۲ آذر و شهرستان میبد ۲۳ آذر ماه تشکیل خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می ­توانند برای ثبت ­نام به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ­های استان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ی

برگزاری دوره بازآموزی معلمان قرآن در یزد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.