سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۶ فقره سرقت در تنکابن

۲۶ فقره سرقت از اعضای باند سارقان در تنکابن دستگیر شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ رامین شمس فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو در شهرستان تنکابن، موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی فردی را به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ شمس گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت اموال داخل خودرو‌ها در شهرستان تنکابن با همراهی ۳ نفر از همدستانش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن افزود: همدستان متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و تا کنون به ۲۶ فقره سرقت اموال داخل خودرو در شهرستان تنکابن اقرار کردند.

سرهنگ شمس از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه این افراد خبر داد و گفت: متهم و همدستان وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان این که تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد، از شهروندان، خواست با نصب تجهیزات ایمنی و بازدانده، از پارک اتومبیل خود در مکان‌های خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

دستگیری اعضای باند سارقان در تنکابن

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.