سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد؛

جزئیات توزیع سبد کالا به بازنشستگان تامین اجتماعی

شریعتمداری درباره جزئیات توزیع سبد کالا به بازنشستگان تامین اجتماعی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه مراسم معارفه وحید قبادی‌دانا به عنوان رئیس سازمان بهزیستی اظهار کرد: مشکل افرادی که تاکنون سبد کالا را دریافت نکرده‌اند با مراجعه به سازمان بهزیستی حل می‌شود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سبد‌های کالای ۲۰۰ هزار تومانی در اختیار کارمندان آموزش و پرورش قرار گرفته است، افزود: این بسته حمایتی به اکثر کارمندان کشوری، لشکری و  بازنشستگان اختصاص پیدا کرد.

وی ادامه داد: بازنشستگان تامین اجتماعی در مرحله سوم  توزیع بسته حمایتی قرار داشتند که منابع آن تامین شد و اکنون در حال واریز است.

شریعتمداری با بیان اینکه بعد از این مرحله نوبت به بخشی از جامعه می‌رسد که تحت پوشش یک نهاد و دستگاه مشخص نیستند و درآمد ماهیانه کمتر از ۳ میلیون تومان دارند، اظهار کرد: اطلاعات این بخش از جامعه از طریق بانک‌های اطلاعاتی و سازمان تامین اجتماعی جمع آوری می‌شود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اجرای این طرح ممکن است با خطاهای انسانی مواجه باشد، به همین دلیل افرادی که سبد کالا را دریافت نکرده‌اند می‌توانند به بهزیستی و سازمان تامین اجتماعی مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: مشکلی در خصوص  تامین مالی بسته حمایتی وجود ندارد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
بد نیست من ادن قانعی هستم شکر
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۹ دی ۱۳۹۷
ايران بو الان مسئول خريد بود