سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح مطرح کرد؛

توسعه سواحل مکران و تامین امنیت مرز‌ها راهبرد دفاعی ایران

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در دفاع مرز‌های آبی و اقتدار دریایی ایران قاطع و توانمند است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در جاسک گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرز‌های آبی و اقتدار دریایی ایران  و توسعه سواحل مکران و تامین امنیت مرز‌ها قاطع و توانمند است.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: حفظ امنیت در مرز‌های کشور و به ویژه در مرز‌های دریایی جنوب از خلیج فارس تا سواحل مکران پیوسته و همیشه به عنوان یک اصل مهم دنبال می‌شود.

سردار سرلشکر محمد باقری افزود: تامین امنیت خطوط کشتیرانی تجاری و نفتکش ایران در آب‌های آزاد نیز وظیفه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که بخوبی عملیاتی شده است.

وی گفت: نیروی دریایی ارتش تنها نیروی مستقل در جهان است که با پدیده دزدان دریایی مقابله می‌کند.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح کشور صبح امروز با هدف بازدید از استحکامات دفاعی نیروی دریایی ارتش وارد بندر جاسک شد.

بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های صنعت دفاع دریایی و طرح توسعه اسکله‌های رزمی از دیگر برنامه‌های سردار سرلشکر باقری در جاسک بود.

استقرار نیروی دریاییموجب رونق و امنیت سواحل جنوبی می شود

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش هم در این دیدار گفت: استقرار نیروی دریایی در سواحل مکران در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان رونق و امنیت بیشتر سواحل جنوبی را به همراه دارد.

معاون هماهنگ کننده ارتش هم درجاسک گفت: کارگروه توسعه سواحل مکران به ریاست معاون اول رییس جمهور فعال است و نیروی دریایی ارتش هم برای پیشبرد اهداف این کارگروه همکاری می‌کند.

امیر دریادار حبیب الله سیاری افزود: توسعه سواحل مکران در کنار تامین امنیت این مناطق از راهبرد‌های دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ر

 

برچسب ها: سپاه ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.