سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون دادستان عمومی و انقلاب زاهدان:

اجرای طرح امنیتی شهید جام دوست در زاهدان آغاز شد

معاون دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: بدنبال اقدام ناجوانمردانه هفته گذشته در به شهادت رساندن مامور پلیس راهنمایی و رانندگی در زاهدان طرح امنیتی در این شهر آغاز شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی‌اکبر صفرزاده معاون دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: براساس دستور شورای تامین سیستان و بلوچستان و اقدامات دادستانی این طرح امنیتی با سه دستور کار در زاهدان به اجرا در آمد.

وی افزود: در گام نخست ماموران انتظامی موظف به شناسایی عوامل این حادثه هستند که تاکنون نیز سرنخ‌های خوبی در این رابطه بدست آمده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب زاهدان ادامه داد: در گام بعدی ماموران نیروی انتظامی با توان حداکثری خود به پاکسازی مناطق آلوده زاهدان می‌پردازند که اولویت آنان ابتدا منطقه و محدوده میدان کوثر محل شهادت شهید جام دوست و بعد از آن دیگر مناطق شهر است.

وی تصریح کرد: هدف از این پاکسازی برخورد با اراذل و اوباش، مجرمان سابقه دار و حرفه‌ای و جلوگیری از انواع جرایمی است که در این مناطق به وقوع می‌پیوندد.

صفرزاده افزود: برقراری پست‌های ایست و کنترل‌های مقطعی در مناطق مختلف شهر به منظور برخورد با خودرو‌های پلاک مخدوش و توقیف بلند مدت آن‌ها سومین دستور کار طرح امنیتی شهید جام دوست در زاهدان است.

معاون دادستان مرکز سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این طرح به طور مستمر در زاهدان اجرا خواهد شد، افزود: به افراد شروری که قصد تعدی به ماموران نظامی و انتظامی را دارند هشدار می‌دهیم که از این پس هزینه این گونه اقدامات ناجوانمردانه را با شدت بیشتری پرداخت خواهند کرد.

انتهای پیام/ف

طرح امنیتی  شناسایی عاملان شهادت سرگرد غلامحسین جام دوست آغاز شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.