سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام یک هزارو ۲۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد به اردو‌های زیارتی و سیاحتی

یک هزارو ۲۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه به اردو‌های زیارتی و سیاحتی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ایوب امینی رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه، به تشریح گزارشی از ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت پرداخت.

وی گفت : یک هزار و ۲۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد به اردو‌های زیارتی، سراسری، آموزشی، پیاده روی اربعین، راهیان نور و درون استانی اعزام شدند.

به گفته امینی ۷۳ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی وکمک‌های مردمی و خیران برای اعزام مددجویان به این اردو‌ها اختصاص یافته است.

وی افزود: موسسه خیریه بوتراب نیز در قالب طرح اکرام ایتام دو باب منزل مسکونی به ارزش ۸۰میلیون تومان برای دو خانواده مددجو خریداری کرده است.

امینی گفت: ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض توسط موسسه بوتراب و۲۰میلیون تومان توسط کمیته امداد برای خرید این دو باب منزل پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۳۰ میلیون تومان در قالب وام قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شده افزود: ۱۰میلیون تومان مابقی نیز توسط مددجویان برای خرید این واحد‌ها تامین اعتبار شد.

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه از پرداخت ۲۰۳ میلیون تومان هزینه اجاره مسکن برای کمک به ۶۱۳ خانوار مددجوی تحت حمایت خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

ارائه گزارشی از ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.