سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لکه‌گیری ۲۰ کیلومتر از جاده های شهرستان چالدران در سال آینده

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: ۲۰ کیلومتر از جاده های شهرستان چالدران در سال آینده لکه گیری می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با حضور در فرمانداری شهرستان چالدران با نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار چالدران دیدار کرد.

 ارسلان شکری در جریان این دیدار با اعلام اینکه با برنامه ریزی‌های انجام شده سال آینده بالغ بر ۳۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی لکه گیری و روکش آسفالت خواهد شد افزود از این مقدار بالغ بر ۲۰ کیلومتر سهم محور‌های مواصلاتی شهرستان چالدران است که از جمله محور‌های مهم لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی آن میتوان به محور چالدران به خوی و چالدران به چایپاره اشاره نمود.
 
شکری گفت: با توجه به رسالت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای حذف ۴۴ نقطه حادثه خیز شناسایی شده در آذربایجان غربی حذف ۲ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی چالدران به نام سه راهی آیدانه و پیچ قولار در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
 
گفتنی است در این دیدار نماینده مردم چالدران در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان نیز با قدردانی از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی و راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چالدران به بیان نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.
 
انتهای پیام/م
 

سفر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی به چالدران

برچسب ها: حمل و نقل ، راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.