سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام ملت‌های آسیا - ۲۰۱۹؛

ابراهیمی: بیرانوند با مهار پنالتی به بازیکنان انرژی داد

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بیرانوند با مهار پنالتی بازیکن عمان به ما انرژی داد و توانستیم به بازی برگردیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید ابراهیمی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره پیروزی برابر تیم ملی عمان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: خدا را شکر با تلاش بازیکنان توانستیم این بازی را پیروز شویم و برای بازی بعد با چین آماده می‌شویم.

او درباره اینکه مهار پنالتی توسط بیرانوند چقدر در این پیروزی نقش داشت، گفت: به طور حتم مهار پنالتی توسط بیرانوند تاثیر زیادی در پیروزی ما برابر عمان داشت. ضربه پنالتی در دقیقه یک به نفع عمان گرفته شد و اگر این توپ گل می‌شد شرایطمان سخت می‌شد. خدا را شکر که دروازه‌بان توانمندی درون دروازه خود داریم. بیرانوند به ما انرژی داد که بتوانیم به بازی برگردیم و ۲ گل به حریف بزنیم.

ابراهیمی درباره بازی با تیم ملی چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا بیان کرد: نمی‌دانم سبک بازی چین تغییر کرده است یا نه، اما در مرحله مقدماتی با این تیم بازی کردیم و شناخت از این تیم داریم و از فردا آماده این بازی می‌شویم. کادرفنی بازی تیم ملی چین را آنالیز می‌کند و امیدوارم بتوانیم برابر چین هم بازی خوبی انجام بدهیم و به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

او گفت: هوای امارات خوب است و اینکه تجربه بازی کردن در این کشور را دارم خیلی به من در تیم ملی کمک کرده است.

ابراهیمی درباره اینکه چقدر تیم ملی شانس قهرمانی دارد، گفت: همه تلاشمان را می‌کنیم تا مردم را خوشحال کنیم و ۳ فینال دیگر مانده است و بازی به بازی جلو می‌رویم.

هافبک تیم ملی کشورمان خاطر نشان کرد: کی‌روش به من می‌گوید جلوی دفاع ضربات اول را بزنم و سعی می‌کنم که زمانی که توپ سمت من است وظایفم را به خوبی انجام بدهم. البته بازیکنان خوب زیادی داریم و می‌توانیم به موفقیت برسیم.


بیشتر بخوانید: 

چینی‌ها در رویای تقابل با ایران و تکرار نایب قهرمانی/ شاگردان مرد بلژیکی رو در روی جنگجویان آسیا

استفاده از سیستم VAR در هفت مسابقه آخر جام ملت‌های آسیا

قهرمانی حریف ایران در جام ملت‌های آسیا در سوزوکی کاپ


انتهای پیام/  

اظهارات ابراهیمی درباره پیروزی برابر تیم ملی عمان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.