سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای 4 تفاهم نامه مشترک در بخش های مختلف اقتصادی در کردستان

مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کردستان از امضای 4 تفاهم نامه مشترک در بخش های مختلف اقتصادی برای ارائه تسهیلات به بنگاه های خرد و درآمدزادر استان خبرداد.

سید کمال حسینی مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کردستان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت:  بیش از 93 درصد از واحدهای تولیدی فعال در استان جزو بنگاه های خرد محسوب می شود که در این راستا 4 تفاهم نامه مشترک در بخش های مختلف اقتصادی برای ارائه تسهیلات به بنگاه های خرد و درآمدزا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بنگاه های خرد نفش بسزایی در افزایش درآمد و توسعه اقتصادی کشور ایفا می کنند، افزود : دولت ازاین واحدهای کوچک و درآمدزا با ارائه تسهیلات  مالی حمایت می کند.

حسینی بیان کرد: امسال 20 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به بنگاه های خرد اختصاص داده شده که تا کنون از این میزان 11 میلیارد تومان  آن جذب شده است.

وی  با اشاره به اینکه اولویت ارائه تسهیلات به طرح هایی است که بیشترین اشتغال زایی  را ایجاد می کنند افزود: در استان با اشتغال زایی بالغ  بر4600 نفر در قالب دو هزار 532 طرح توانستیم 174 میلیارد از محل اعتبارات ابلاغ شده دولت را جذب کنیم .

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.