سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات اتومبیل‎رانی قهرمانی کشور در تبریز

رئیس هیئت اتومبیل‎رانی و موتورسواری تبریز از میزبانی این شهر از مسابقات اتومبیل‎رانی دو دیفرانسیل سافاری قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امیرخیری رئیس هیئت اتومبیل‎رانی و موتورسواری تبریز در جمع خبرنگاران درباره برگزاری راند چهارم مسابقات اتومبیل‎رانی دو دیفرانسیل سافاری قهرمانی کشور در جمع خبرنگاران گفت: تبریز میزبانی مسابقات قهرمانی راند چهارم قهرمانی کشور و راند پایانی آن را بر عهده دارد که به مناسبت دهه مبارک فجر، ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی افزود: نفرات شرکت کننده ۱۹ بهمن در تبریز حاضر می‎شوند و ۲۰ بهمن مسابقات رسماً در تبریز استارت می‌‎خورد. سپس خودرو‌ها از مسیر کوه‎های ورزقان به سمت کلیبر می‎روند. شرکت کنندگان همان شب را در کلیبر استراحت خواهند کرد و روز بعدی مراسم اختتامیه در ورزقان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت اتومبیل‎رانی و موتورسواری تبریز خاطرنشان کرد: مسابقات سافاری در سال‌های گذشته به صورت غیر رسمی در ایران برگزار می‎شد، اما اخیراً کمیته سافاری در فدراسیون تشکیل یافته است.

امیرخیزی به تشریح برنامه‎های هیئت اتومبیل‌‎رانی و موتورسواری آذربایجان شرقی برای میزبانی از راند اول مسابقات سافاری پرداخت و یادآور شد: ان‎شاءالله می‎خواهیم در آینده سالی یک بار میزبان این مسابقات باشیم. سعی می‎کنیم در آینده هم در جهت معرفی زیبایی‎های منطقه ارسباران، میزبانی راند اول را هم برعهده بگیریم. ما این موضوع را در تقویم ورزشی‌‏مان هم ثبت می‎کنیم.

البته برگزاری مسابقات در برف و در مناطق کوهستانی یکی از جذابیت‏های راند چهارم به شمار می‌‎رود.

وی با بیان اینکه «هیئت اتومبیل‌‎رانی آذربایجان شرقی برای میزبانی شایسته از مسابقات مختلف همه تلاش خود را به کار می‎گیرد»، ادامه داد: ما همیشه سعی کردیم که در تبریز مسابقات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم و اجازه ندهیم که مشکلی در این زمینه به وجود بیاید. مسابقاتی که هیئت اتومبیل‎رانی و موتورسواری آذربایجان شرقی برگزار کرده، همیشه جزو بهترین‌ها بودند و شرکت کندگان همیشه از آن راضی بودند.

رئیس هیئت اتومبیل‎رانی و موتورسواری تبریز تصریح کرد: تبریز شهر اولین‎هاست و به همین خاطر ما هم باید با توجه به جایگاه این شهر همیشه بتوانیم مسابقات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

امیرخیزی درباره جوایز نفرات شرکت کننده در مسابقات اتومبیل‎رانی دو دیفرانسیل سافاری قهرمانی کشور گفت: باید از باشگاه مس سونگون ورزقان تشکر کنیم که حامی این مسابقات شده است. با همکاری این باشگاه جوایز نفیسی در حدود ۲۰ میلیون تومان برای شرکت کنندگان در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/ش

تبریز میزبان برگزاری مسابقات اتومبیل‎رانی قهرمانی کشور

برچسب ها: اخبارورزشی ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.