سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

کارخانه نئوپان خلخال در دو شیفت فعالیت می‌کند

استاندار اردبیل گفت: بعد از سال‌ها رکود کارخانه نئوپان خلخال به بخش خصوصی واگذار شده و در حال حاضر با ۸۰ نفر اشتغال بصورت شبانه روزی در دو شیفت فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه اقتصاد مقاومتی این شهرستان اظهار کرد: با هدفی که سرمایه گذار این پروژه دنبال می‌کند با اخذ تسهیلات ۵۰۰ میلیارد ریالی و توسعه این کارخانه میزان اشتغال تا ۵۰۰ نفر قابل افزایش است.

وی حاشیه رودخانه قزل اوزن را برای درختکاری جهت تولید چوب کارخانه نئوپان مناسب ارزیابی کرد و گفت:کارشناسان دستگاه‌های متولی با مطالعه همه جانبه جهت صدور مجوز کاشت نهال برای تولید چوب مورد نیاز اقدام کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه خدمات ارزنده‌ای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مناطق محروم استان اردبیل همچون خلخال به مردم ارائه شده افزود: برای پیشگیری از پدیده مهاجرت باید بیش از پیش تلاش شود علاوه بر مهاجرت معکوس، شهرستان‌های گردشگری مهاجرپذیر نیز باشند.

بهنام جو رفع معضل بیکاری با اجرای طرح‌های اقتصادی را اولویت اول دولت دانست و گفت:حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران بخش خصوصی محور کار‌های استانداری و ادارات زیر مجموعه آن برای توسعه همه جانبه مناطق مختلف این استان قرار گرفته است.

وی اجرای راه اصلی کلور_درام و شال _ماسوله را جز پروژه‌های مهم برای خلخال بر شمرد و گفت: این پروژه‌ها طبق جدول زمان بندی شده پیش می‌رود و این شهرستان را به یکی از قطب‌های گردشگری کشور تبدیل می‌کنند.

استاندار اردبیل تصریح کرد:برای اجرای طرح‌های اقتصادی کوچک و بزرگ در خلخال، احداث شهرک صنعتی شماره۲، سرمایه گذاری در بخش پهنه معدنی حاشیه رودخانه قزل اوزن و آغاز عملیات اجرایی شهرک گلخانه‌ای طولش در آینده نزدیک تلاش می‌شود.

بهنام جو با بیان اینکه باید آیین کلنگ زنی حذف شود گفت: مدیران به جای کلنگ زنی پروژه‌ها باید آغاز واقعی عملیات اجرایی یک طرح را با برنامه زمان بندی مشخص در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: با هدف حل مسائل و مشکلات طرح‌های اقتصاد مقاومتی جلسات این ستاد هر ۴۵ روز یک بار در مراکز شهرستان‌ها و یا بخش‌های تابعه برگزار و مشکلات سرمایه گذاران این طرح‌ها بررسی خواهد شد و محور پیگیری جلسات اقتصاد مقاومتی با فرمانداران بوده و مدیران اجرایی دعوت شده به این جلسه باید گزارش ۴۵ روزه مصوبات جلسات قبلی را ارائه دهند.

استاندار اردبیل اظهار داشت: برنامه‌های توسعه‌ای مناطق مختلف استان اردبیل باید با پیش بینی افق ۱۴۰۰و آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در دست اجرا تا سه سال آینده بصورت شفاف ارائه شود البته این اقدام با برش سالانه باید مشخص شود.

انتهای پیام/ح

اخذ تسهیلات ۵۰۰ میلیارد ریالی برای کارخانه نئوپان خلخال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.