سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انگشت سعودی‌ها روی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال

مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان در حال مذاکره با گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در کشورشان هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اخبار مطرح شده از رسانه‌های عربی، مسئولان  فدراسیون فوتبال عربستان و امارات طبق تکنیک رونالدینیویی با گزینه‌های سرمربیگری ایران به مذاکره پرداختند.

اولین گزینه مطرح شده از طرف منابع متصل به فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش کشورمان، برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس است که به تازگی رسانه‌های عربی خبر از درخواست جدیدشان برای حضور وی روی نیمکت تیم فوتبال الاهلی عربستان دادند. این درحالی است که برانکو تا پایان فصل با سرخپوشان پایتخت  قرارداد دارد و نام وی به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران دیده می‌شود.

نفر دومی که طبق استدلال رسانه‌ها می‌توانست روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند، خورخه فوساتی بود که اتفاقا مسئولان عربستانی با وی به مذاکره پرداختند!

اما اروه رنار سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال مراکش آخرین سرمربی بود که طبق نظر رسانه‌ها و کارشناسان ورزشی ایران، می‌توانست به عنوان محتمل‌ترین گزینه هدایت تیم ملی کشورمان را بر عهده بگیرد، این بار یار همیشگی سعودی ها، یعنی مسئولان فوتبال امارات متحده عربی با وی به مذاکره جدی پرداختند تا با فسخ قراردادش به جمع سفیدپوشان بپیوندد.

باید دید تا چه زمانی دهن بینی سعودی‌ها و اماراتی‌ها ادامه دار خواهد بود و درنهایت آن‌ها با چه کسی به توافق قطعی می‌رسند.


بیشتر بخوانید:

منشا استقلال را دور زد

آخرین حرف کی روش به برانکو

کی روش در برنامه نود با تک ماده قبول شد/ آخرین حرف‌های سرمربی پرتغالی قبل از رفتن چه بود؟ + فیلم


انتهای پیام/

مذاکرات سعودی ها با فوساتی و برانکو ایوانکویچ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.