سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان از استان‌های شاخص در ورزش بیسبال

رئیس کمیته بیسبال هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت : اصفهان یکی از استان‌های فعال در رشته بیسبال است که هر ساله تعدادی از ورزشکاران این استان به تیم ملی دعوت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا احمدی رئیس کمیته بیسبال هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه بیسبال ۲۰ سال است که وارد ایران شده است ، اظهار کرد : بیسبال ریشه در ورزش‌های بومی- محلی کشور دارد که به صورت گروهی بازی می‌شود و دارای ۱۳ اسم مختلف در ایران است ؛ استان اصفهان یکی از استان‌های فعال در این رشته است و جزو استان‌های شاخص در ورزش بیسبال به شمار می‌رود که تا کنون چندین مقام‌ قهرمانی ، نایب قهرمانی و سومی لیگ را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است و هر ساله چندین بازیکن  از اصفهان به تیم ملی بیسبال دعوت می‌شوند.

وی با اشاره به شرایط لیگ‌های کشوری بیسبال گفت : بیسبال تنها لیگ دسته یک و دو کشوری دارد که در هر کدام پنج تیم شرکت می‌کنند و بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

رئیس کمیته بیسبال هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان ادامه داد : تیم ستاره‌های اصفهان برای حضور در مسابقه چهارجانبه بوشهر که از امروز -سه‌شنبه ۱۶ بهمن ماه- آغاز می‌شود عازم بوشهر شدند؛ این رقابت‌ها تا ۱۹ بهمن ادامه دارد؛ سطح رقابت‌ها به دلیل حضور تیم‌های قدرتمندی از بوشهر و تهران بالا بوده و مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار است.

احمدی افزود: هدف تیم از حضور در مسابقه چهارجانبه بوشهر کسب آمادگی برای شرکت در مسابقات لیگ دسته دو کشور و رفتن بر سکوی قهرمانی است تا در نهایت سهمیه حضور در لیگ دسته یک را به دست آوریم.

انتهای پیام/م

اصفهان به دنبال دستیابی به سهمیه حضور در لیگ دسته یک بیسبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.