سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی به طول بیش از ۱۵ کیلومتر در خوی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت:با هدف ارتقاء کمی و کیفی آب آشامیدنی بیش از ۱۵ کیلومتر عملیات توسعه شبکه آب در ۱۰ ماهه سالجاری انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی بطول ۱۵ کیلومتر و ۶۴۰ متر خبر داد و گفت : شرکت آب فاضلاب خوی (شامل شهرهای خوی ، فیرورق ، ایواوغلی ، دیزج دیز و قطور) با جمعیتی بالغ بر ۳۶۷ هزار نفر و ۸۵ هزار و ۳۱۰ فقره اشتراک آب دارای ۶۶۸ کیلومتر شبکه آبرسانی و خطوط انتقال آب شرب در اقطار مختلف می باشد  و این در حالی است که علاوه بر توسعه محدوده شهری و افزایش ساخت و ساز و تراکم بالای جمعیتی و ضرورت توسعه شبکه ، بخشی از خطوط آبرسانی موجود نیز به لحاظ قدمت و فرسودگی نیاز به اصلاح و بازسازی دارد .

وی اضافه نمود : در این راستا بخشی از این عملیات ( اصلاح و توسعه شبکه ) طی ۱۰ ماهه سال جاری و با هدف ارتقاء کمی و کیفی آب آشامیدنی شهروندان مطابق اولویت بندی صورت گرفته در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام می باشد .

ولیزاده ضمن تشریح این عملیات تصریح کرد : در ۱۰ ماهه سال جاری و پیرو برنامه های زمانبندی شرکت ۹ کیلومتر ۴۰۰ متر شبکه در جاهایی که فاقد شبکه آبرسانی بودند اجرا کرده است .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی یادآور شد : با اجراء و بهره برداری از این طرح بخش قابل توجهی از شبکه و خطوط آبرسانی شرکت بروز و مطابق استانداردهای لازم خواهد بود و کل این عملیات اعم از خرید لوله و تجهیزات و همچنین اجرای پروژه با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات عمرانی و داخلی تامین گردیده است .

انتهای پیام/م

توسعه خطوط آبرسانی در خوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.