سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محموله دام قاچاق در مراغه توقیف شد

فرمانده انتظامی مراغه از توقیف محموله دام قاچاق در این شهرستان خبرداد و گفت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده ۱۲۰ میلیون تومان است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،فرمانده انتظامی مراغه سرهنگ رضا اصلانی فر گفت : در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون باری حامل احشام مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو که از میاندوآب به سمت تهران در حرکت بود، ۲۶ راس گوسفند فاقد هرگونه مدارک دامپزشکی، توقیف شد.
وی اضافه کرد: یک نفر نیز در این ارتباط دستگیر و به همراه خودروی توقیف شده برای تکمیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.
سرهنگ اصلانی فر با تاکید بر لزوم مقابله هوشمند با قاچاق کالا و ارز افزود: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار داشته و شهروندان می‌توانند از طریق سامانه ۱۱۰، پلیس را در کشف محموله‌های قاچاق و مبارزه با اخلالگران اقتصادی یاری کنند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۳ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محور‌های این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام / ا

توقیف دام قاچاق در مراغه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.