سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری ساخت المان فاخر شهدای فارس در شیراز

استاندار فارس از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خواست ساخت المان فاخر و برجسته از شهدا در شیراز پیگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان، از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خواست ساخت المان فاخر و برجسته از شهدا در شیراز پیگیری شود.

وی با بیان این که دفاع مقدس از ویژگی‌های برجسته‌ای همچون مشارکت مردمی، دین باوری، ولایتمداری، ایثار و شهادت برخوردار است افزود: باید از این سرمایه گران سنگ استفاده معنوی لازم را ببریم و در این مسیر تکیه و تاکید بر حفظ و تداوم این ارزش‌ها الزامی است.

رحیمی با تاکید بر این که سرمایه عظیم دفاع مقدس به همه آحاد و اقشار جامعه تعلق دارد، گفت: فعالیت‌های این حوزه باید به گونه‌ای گسترش یابد که همگانی و فراگیر باشد.

وی بر لزوم تسریع روند ساخت موزه دفاع مقدس در شیراز تاکید کرد و افزود: زنده نگه داشتن سرمایه‌های ماندگار دوران مقاومت و دفاع از میهن برای هر ملتی مهم است و این سرمایه در ایران اسلامی با آموزه‌های دینی آمیخته و ارزشی مضاعف یافته است که باید زمینه ثبت و ارائه آن را فراهم کنیم.

استاندار فارس با بیان اینکه مهمترین و اصلی‌ترین مخاطبان ترویج فرهنگ دفاع مقدس نسل جوان و نوجوان کشور هستند، تاکید کرد: آشنایی این نسل‌ها به عنوان آینده سازان کشور با فرهنگ غنی ایثار شهادت و دفاع مقدس در تحقق آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی تاثیر چشمگیری خواهد داشت.
انتهای پیام/م

ساخت المان فاخر شهدای فارس پیگیری شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.