سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل رسانه‌های نوین سازمان صدا و سیما در اراک خبر داد؛

خودکفایی کشور در بومی سازی زیر ساخت‌های رسانه‌های مجازی

مدیر کل رسانه‌های نوین سازمان صدا و سیما در اراک گفت: کشور ما در بومی سازی زیر ساخت‌هایی که برای ارائه رسانه در فضای مجازی نیاز است خودکفا شده است.

بهجت محمدی مدیر کل رسانه‌های نوین سازمان صدا و سیما در حاشیه گردهمایی علمی فنی-مهندسی شبکه آفتاب در مرکزصدا وسیمای  اراک به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: کشور ما در بومی سازی زیر ساخت‌هایی که برای ارائه رسانه در فضای مجازی نیاز است خودکفا شده است.

بهجت محمدی افزود: ما برای ارائه راهکار‌های تلویزیونی و رادیویی، ویدیو‌های در خواستی سرویس‌های رسانه اجتماعی در کشور خودکفا هستیم و در انواع پلت فرم‌هایی که در اینترنت برای پخش زنده صدا و سیما موجود است کاملا خودکفا شده ایم.

وی اضافه کرد:خوشبختانه در مراکز استان‌ها هم پتانسیل خیلی خوبی در عرصه رسانه‌های نوین و هم رسانه برودکست یعنی پخش رادیو تلویزیون به شکل فرستنده‌ها وجود دارد.

مدیر کل رسانه‌های نوین سازمان صدا و سیما بیان کرد: در سال گذشته در جشنواره پانزدهم فناوری رسانه کار‌های بسیار خوبی از مراکز استان‌ها دیدیم ودر آن جشنواره به مزاح گفتیم از آنجایی که تهرانی‌ها و شهرستانی‌ها در یک دانشگاه تحصیل کرده اند، ما منتظر بهترین آثار در زمینه رسانه‌های نوین ورسانه‌های رادیو تلویزیونی از مراکز استان‌ها هستیم.

اولین گردهمایی علمی فنی-مهندسی شبکه آفتاب به مناسبت گرامیداشت روز مهندس، در مرکز صداو سیمای استان مرکزی با ارائه مقالات و مطالب علمی درباره آخرین تکنولوژی‌ها و فناوری رسانه‌های نوین برگزار و دراین همایش از برترین‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام / ج.

سخنان مدیر کل رسانه‌های نوین سازمان صدا و سیما درباره خودکفایی و بومی سازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.