سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر مدیر حوزه علمیه استان از صدا و سیمای مرکز قزوین

مدیر حوزه علمیه استان قزوین از نقش بی نظیر صدا و سیما در تشویق مردم برای حضور در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در دیدار با دست اندرکاران و عوامل برنامه «تا آسمان» ضمن قدردانی از تلاش دست اندرکاران و برنامه سازان شبکه استانی در پرداختن به برنامه های مذهبی و دینی از انعکاس شایسته و مطلوب رسانه ملی در پرداختن به برنامه های جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

وی افزود: نقش صداوسیما در تشویق مردم برای حضور در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بی نظیر بود.

حجت الاسلام عباسی یادآور شد: رسانه ملی در سالجاری موفق تر از سال های گذشته عمل کرد و نظم و ترتیب و پوشش برنامه های دهه فجر در سراسر کشور برگزار شد عالی بود و ملت ایران به خوبی از آنها استفاده کردند.

مدیرحوزه علمیه استان تصریح کرد: یکی از فعالیت های ارزشمند و ماندگار رسانه ملی و استانی، پخش خاطرات مبارزین انقلاب بود که به خوبی این برنامه ها از سوی برنامه سازان و تهیه کنندگان انجام شد.

وی اضافه کرد : در شبکه استانی هم پخش مستند فیلم هایی از بزرگان و شخصیت های برجسته این شهر مانند آیت الله مرحوم باریک بین و مرحوم آیت الله شالی و مرحوم خاکساران که از مبارزین انقلاب بودند جای تقدیر است.

عباسی عنوان کرد: برنامه های شبکه استانی به ویژه در حوزه های معارفی و مناسبتی همچون برنامه تا آسمان در صداوسیما از محتوای مناسبی برخوردار است.

عضو شورای حوزه علمیه بیان کرد: باید بیان کنیم که در سالجاری هم رسانه ملی و استانی در انعکاس برنامه های دهه فجر و تبیین دستاوردهای انقلاب سنگ تمام گذاشت که باید از رئیس رسانه ملی علی عسگری و انبارلویی در استان قزوین قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

تقدیر و تشکر از صدا و سیمای مرکز قزوین

برچسب ها: تولید فیلم ، رادیو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.