سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات یکهزار و ۱۶۰ نفر گرفتار در برف و کولاک محور تاراز - چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از نجات یکهزار و ۱۶۰ نفر گرفتار در برف و کولاک در محور تاراز-چهارمحال بختیاری توسط نیرو‌های هلال احمر استان خبر داد.

علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بارش برف در محور اندیکا-چهارمحال بختیاری طی روز گذشته، جمعه ۱۰ اسفندماه گفت: نیروهای امدادی هلال احمر استان برای نجات ۴۱۰ خودرو گرفتار در برف و یکهزار و ۱۶۰ نفر از سرنشینان آن‌ها به محل مذکور اعزام شدند.

وی بیان داشت:عملیات امدادرسانی از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و تا ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه ادامه یافت.

خدادادی تصریح کرد: در این عملیات، ۳ تیم امداد و نجات متشکل از ۱۵ نجاتگر و ۲ خودروی آمبولانس و نجات شرکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اذعان داشت: همچنین ۸۵ بسته غذایی ۲۴ ساعته، ۱۹۵ قوطی کنسرو، ۳۰ بسته خرما و ۱۸۰ بطری آب معدنی بزرگ توزیع شد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه ۵۰ خودرو شامل ۱۳۸ نفر در برف و کولاک محور ایذه - چهارمحال و بختیاری نیز گرفتار شدند اظهار کرد: امداد رسانی به مسافران از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ به انجامید.

وی گفت: در مرحله اول امدادرسانی، ۲ خودرو متشکل از ۸ نفر گرفتار در برف و کولاک در روستای حاجی کمال دهدز توسط یک تیم ۵ نفره امداد و نجات و یک دستگاه آمبولانس راهاسازی شدند.

علی خدادادی بیان کرد: در مرحله دوم امدادرسانی در ساعت ۱۳، ۳۰ خودرو شامل از ۷۰ سرنشین گرفتار در برف و کولاک در روستا‌های بلوط بلند و حاجی کمال دهدز توسط یک تیم ۵ نفره امداد و نجات و یک دستگاه آمبولانس با همکاری عوامل راهداری شهرستان نجات یافتند.

وی اذعان داشت: در ساعت ۱۸ نیز، رهاسازی ۱۸ خودرو شامل از ۶۰ سرنشین گرفتار در برف در روستای داودی‌ها دهدز توسط ۲ تیم ۱۰ نفره امداد و نجات و ۲ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات انجام شد.

 

انتهای پیام/گ

نجات خودرو‌های گرفتار در برف و کولاک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.