سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاعیه ستاد مدیریت بحران شهرستان ملایر

ستاد مدیریت بحران شهرستان ملایر در اطلاعیه‌ای از همشهریان خواست از توقف و تردد در حریم رودخانه‌ها، سدها، بافت‌های فرسوده و خشتی و گلی خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ستاد مدیریت بحران شهرستان ملایر در اطلاعیه‌ای از همشهریان خواست همچنان از توقف و تردد در حریم رودخانه‌ها، سد‌ها و آب‌بند‌ها جداً خودداری نموده و حتی المقدور از تردد و سکونت در بافت‌های فرسوده و خشتی و گلی، اعم از مسکونی و تجاری (مانند بازار قدیمی ملایر) خودداری کرده و نکات ایمنی را رعایت کنند.

در این اطلاعیه آمده است:

پیرو اطلاعیه شماره یک ستاد مدیریت بحران به استحضار همشهریان عزیز می‌رساند با عنایت به هماهنگی‌های صورت گرفته در جلسات شورای تأمین شهرستان ملایر و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران، اعم از بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌های تابعه، ادارات و دستگاه‌های امدادی و خدماتی و یگان‌های نظامی و انتظامی، با انجام اقدامات پیشگیرانه از قبیل: لایروبی و پاک‌سا زی مسیل‌ها، کانال‌ها و رودخانه‌ها، رفع انسداد پل‌ها و کنترل خروجی سد کلان و آب‌بندها، جای هیچ گونه نگرانی وجود نداشته و خطر وقوع سیلاب در شهر‌ها و روستا‌های تابعه شهرستان ملایر مدیریت شده و کاهش یافته است.

لیکن پیرو اطلاعیه قبل، همچنان تاکید می‌گردد با حفظ آرامش و توجه به هشدار‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان که از طریق مبادی رسمی و شناخته شده به استحضار همشهریان عزیز می‌رسد، همچنان از توقف و تردد در حریم رودخانه‌ها، سد‌ها و آب‌بند‌ها جداً خودداری نموده و حتی المقدور از تردد و سکونت در بافت‌های فرسوده و خشتی و گلی، اعم از مسکونی و تجاری (مانند بازار قدیمی ملایر) خودداری نموده و نکات ایمنی را رعایت فرمایید.

همچنین خواهشمند است، در برخی از خیابان‌ها و مناطق جنوبی شهر ملایر که احتمال آبگرفتگی بیشتر معابر وجود دارد، مراقبت بیشتری معمول نموده و با ادارات امدادی و خدماتی خصوصاً آتش نشانی و هلال احمر همکاری فرمایید.

شایان توجه است برخی اخبار و تصاویری که با عنوان وقوع سیل در شهر ملایر و شهر‌ها و روستا‌های تابعه شهرستان منتشر و باعث اضطراب شهروندان محترم شده صحت نداشته و حداکثر مسائل و مشکلات ناشی از بارش‌ها تاکنون در حد آبگرفتگی برخی معابر و خیابان‌ها است که رفع آن‌ها و انجام اقدامات ایمنی در حال رصد و در دست انجام است.
انتهای پیام/ص. ف

اطلاعیه ستاد مدیریت بحران ملایر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.