سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل ترمینال حجاج فرودگاه همدان در سال ۹۸/ برنامه ریزی برای افزایش پرواز‌های فرودگاه

مدیر فرودگاه همدان از تکمیل ترمینال حجاج فرودگاه همدان در سال ۹۸ خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سهراب کلوندی مدیر فرودگاه همدان تکمیل و افتتاح رسمی ترمینال حجاج این فرودگاه را مهمترین پروژه سال ۹۸ عنوان کرد و گفت: ساخت این ترمینال ۴هزار و ۵۱۰ مترمربعی تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به  مهمترین اقدامات انجام شده در فرودگاه همدان طی سال ۹۷ بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات در سال ۹۷، پیگیری افتتاح پروژه‌های عمرانی، ساختمان تکنیکال بلاک و مرتفع‌ترین برج فرودگاهی کشور با ارتفاع ۵۲.۵ و زیربنای ۲هزار  مترمربع و اعتبار ۶۰ میلیارد ریال که ساخته شده و در انتظار افتتاح رسمی آن هستیم. 

مدیر فرودگاه همدان افزود: در سال ۹۷ محوطه سازی فرودگاه همدان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، آسفالت ۱۶ هزار مترمربع، سنگکاری ۲۰۰۰ مترمربع  و جدول گذاری ۵۰۰۰ متر انجام شده است.

کلوندی ادامه داد: ساخت سردر اصلی فرودگاه با شش میلیارد ریال اعتبار، ساخت پارکینگ مستقبلین با زیربنای ۴۰۰۰ مترمربع و اعتبار چهار میلیارد ریال و نیز بهسازی ساختمان‌های فرودگاه با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال نیز انجام شد.

وی همچنین گفت: سال گذشته، ۴هزار و ۲۰۰ زایر بیت الله الحرام از استان‌های کردستان و همدان از این فرودگاه اعزام شدند و پرواز‌های مسیر تهران- همدان را برقرار شد.

انتهای پیام/د.ا

توسعه فرودگاه همدان در سال ۹۸ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.