سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحصیل ۱۲۰ طلبه خواهر در حوزه علمیه کوثر تویسرکان

رئیس حوزه علمیه کوثر تویسرکان از تحصیل ۱۲۰ طلبه خواهر در حوزه علمیه کوثر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، لیلا ترکاشوند، رئیس حوزه علمیه کوثر تویسرکان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲۰ طلبه خواهر در مدرسه علمیه کوثر (س) تویسرکان در مقطع سطح دو معادل کارشناسی در حال تحصیل هستند، افزود: ۱۰۰ نفر از آغاز فعالیت حوزه علمیه خواهران تاکنون در مقطع سطح دو از این مرکز معنوی فارغ‌ التحصیل شده‌اند.

وی گفت: حوزه علمیه تویسرکان توانسته گام‌های تاثیرگذاری در حوزه تحقق اهداف خود بردارد برهمین اساس در استان جایگاه نخست را از آن خود کرده است.

رئیس حوزه علمیه کوثر تویسرکان یکی از اهداف بلند مدت این مرکز آموزشی را توانمند سازی نیروی انسانی با هدف تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام، آگاهی بخشی و رفع شبهات دینی دانست و افزود: ۶۰ مبلغ حوزه علمیه خواهران تویسرکان در مراکز آموزش عالی، راهیان نور، آموزش و پرورش در مقاطع مختلف تحصیلی فعالیت دارند.

ترکاشوند با اشاره به آغاز ثبت نام برای پذیرش در حوزه علمیه خواهران، شرایط سنی امسال برای جذب طلاب را ۳۰ سال دانست و ادامه داد: علاقه‌ مندان متولدین سال ۶۸ به بعد می‌توانند برای پذیرش در حوزه علمیه ثبت نام کنند.

وی شرایط سنی برای حافظان کل قرآن کریم را ۳۵ سال اعلام کرد و گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون حوزه علمیه هم اینترنتی و هم حضوری انجام می‌گیرد.

رئیس حوزه علمیه کوثر تویسرکان با اشاره به اینکه آزمون سال ۹۸ حوزه‌های علمیه ۷ شهریورماه برگزار می‌شود تاکید کرد: منابع آزمون حوزه‌های علمیه در سال جاری از طریق سایت مربوطه اعلام می‌ شود.

ترکاشوند به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای سیل زدگان اشاره کرد و گفت: مبلغ ۲۳ میلیون ریال برای سیل زدگان توسط طلاب خواهر در حوزه علمیه کمک شده است که البته جمع‌آوری کمک‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

فعالیت ۶۰ مبلغ در حوزه علمیه کوثر تویسرکان

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.