سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳ کیلوگرم تریاک در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف ۳ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،   گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر از سوی ک سوداگر مرگ در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی متهم که در پوشش مسافر اقدام به تهیه وتوزیع مواد مخدر این شهرستان می‌کرد، شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضایی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۳ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از توقیف یکدستگاه خودرو و دو دستگاه تلفن همراه متعلق به متهم که در حمل، جابجایی و خرید و فروش مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌گرفتند نیز خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ رضوانی با بیان این که مواد مخدر یکی از مهمترین عامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی به شمار می‌رود، گفت: مبارزه با این پدیده ناهنجار اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان بابلسر

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.