سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم بزرگداشت شهدای حریم امنیت در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای حریم امنیت و هفته عقیدتی با حضور نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، فرماندهان و رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و جمعی از فرماندهان یگان امنیت حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مراسم بزرگداشت شهدای حریم امنیت و هفته عقیدتی عصر امروز به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری با حضور نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهر اصفهان، فرماندهان و رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و جمعی از فرماندهان یگان امنیت حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور ضمن خیر مقدم به حاضرین، فرارسیدن هفته عقیدتی و یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان را گرامی داشت.

در ادامه آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان اظهار داشت: امروزه رزمندگان این نهاد مقدس همانند دوران ۸ سال دفاع مقدس در دفاع از مرز‌های کشور راه شهید خرازی را ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام در روایتی علمای ملت را به معنای مرزبانان ملت برشمردند و این افراد راه نفوذ شیطان را به خوبی می‌بندند و همچنین در روایتی دیگر از پیامبر اکرم (ص) پاداش هر شخص که در یک شبانه‌روز برای رضای خداوند نگهبانی و مرزبانی کند از هر آن‌چه در دنیا وجود دارد بالاتر و مهم‌تر است.

نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام (ص) در روایتی دیگر مرزبانی و نگهبانی را به هرس که به معنای نگهبانی است تعبیر کرده و یک شب نگهبانی در راه خداوند را از هزار شب عبادت در راه خداوند که شب‌ها در آن عبادت کند و روز‌ها در آن روزه بگیرد برتر و افضل‌تر است.

در پایان این مراسم از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی که با عقیدتی سیاسی نمایندگی، ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) همکاری داشته‌اند با حضور امام جمعه اصفهان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/م

 

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای حریم امنیت  در اصفهان

برچسب ها: سپاه پاسداران ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.