سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دست یابی بانوان استان مرکزی به کاپ قهرمانی لیگ سپک تاکرا کشور

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: تیم بانوان استان مرکزی در مسابقات لیگ سپک تاکرای بانوان کشور در مشهد مقام قهرمانی را از آن خود کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به قهرمانی بانوان سپک تاکراکار استان مرکزی در کشور اظهار داشت: لیگ سپک تاکرای بانوان کشور از ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت به میزبانی مشهد در مجموعه ورزشی کوثر مشهد برگزار و تیم بانوان استان مرکزی عصر جمعه قهرمان این مسابقات شدند.

وی افزود: این رقابت‌ها با شرکت ۱۱۰ ورزشکار در قالب ۱۱ تیم در این رقابت‌ها حضور داشتند که بعد از تیم استان مرکزی تیم‌های استان کرمان و استان گلستان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: بانوان استان مرکزی با شکست تیم‌های قم- زنجان – کرمانشاه – خراسان شمالی با نتیجه دو بر صفر و شکست تیم کرمان با حساب دو بر یک راهی مرحله بعد و جرو چهار تیم برتر صعود کرد.

حقدادی بیان کرد: در ادامه این رقابت‌ها و مرحله نیمه نهایی بازهم بانوان استان مرکزی با درخشش برابر تیم گلستان با نتیجه دو برصفر راهی فینال شدند.

وی ادامه داد: بانوان سپک تاکرای استان مرکزی در دور رفت برابر تیم کرمان در این رقابت‌ها در دور برگشت توانست شکست دور رفت را جبران کند و در فینال توانستند حریف سرسخت خود را با حساب دو بر صفر شکست دهند و کاپ قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد: تیم سپک تاکرای بانوان استان مرکزی در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۷ برای نخسیتن بار مقام سوم را کسب نماید.

انتهای پیام/ب

دست یابی بانوان استان مرکزی به کاپ قهرمانی لیگ سپک تاکرا کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.