سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای یک هزار و ۴۰ طرح از سوی سازمان بسیج سازندگی همدان در مناطق محروم

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین همدان از اجرای یک هزار و ۴۰ طرح از سوی سازمان بسیج سازندگی همدان با هدف محرومیت زدایی در سال جاری خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قراباغی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین همدان در نشست خبری در آستانه هفدهم اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی گفت: یک هزار و ۴۰ طرح در حوزه‌های کشاورزی، تامین آب شرب و راه روستایی، برگزاری جشنواره بسیج سازندگی، آموزش و توانمند سازی بسیجیان و تشکیل کارگاه اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته در سال ۹۸ در استان همدان است .

وی با بیان اینکه سال گذشته در مجموع ۱۱ هزار و ۹۸۵ خدمت از سوی بسیج سازندگی به مردم ارائه شده است گفت با اجرای طرح های بسیج پارسال برای ۹ هزار و ۶۴ نفر شغل ایجاد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین همدان با بیان اینکه سال گذشته  ۴ هزار و ۹۱۲ نفر جهادگر برای ارائه خدمات  به مردم مناطق محروماعزام شدند گفت حدود نیمی از این بسیجیان اعزامی به مناطق محروم بانوان بودند . 

قرا باغی  با اشاره به امدادرسانی سازمان بسیج  سازندگی سپاه انصارالحسین همدان به مردم مناطق سیل زده افزود : ۵۰ هزار دست پوشاک، ۴۵ هزار قوطی کنسرو ،۲۱ هزار و بطری آب معدنی، ۴۸ هزار بسته اقلام  بهداشتی، ۱۱ هزار و ۵۰۰ جفت چکمه و کفش از جمله کمک‌های مردمی جمع آوری شده از سوی بسیج سازندگی ، به مناطق سیل زده ارسال شد .

وی  گفت: عملیات بازسازی و ساخت پنج هزار واحد مسکونی آسیب دیده بر اثر سیل در  کشور به سازمان بسیج سازندگی واگذار شده است که سهم  این سازمان در همدان  ۲۰۰ واحد است .

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین همدان بیان کرد: مردم همدان حدود پنج میلیارد و ۸۳۰میلیون ریال هم کمک نقدی در حمایت از سیل زدگان، به حساب سازمان بسیج سازندگی واریز کردند.

انتهای پیام/ب

ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل سیل زده

برچسب ها: اشتغال ، سپاه ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.