سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین:

شیوع مواد مخدر در میان زنان نگران کننده است

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت:شیوع مواد مخدر در میان زنان نگران کننده است و باید به صورت ویژه به این موضوع رسیدگی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، صدیقه ربیعی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر گفت: شیوع مواد مخدر در میان زنان نگران کننده است وبا توجه به نقشى که زنان در خانواده و تربیت فرزندان دارند، باید به صورت ویژه به این موضوع رسیدگی کرد.

وی به آمار‌های ارایه شده از سوی نیروی انتظامی درباره دستگیری معتادان و فروشندگان مواد مخدر اشاره کرد و گفت: بهتر است که این آمار‌ها برای برنامه ریزی دقیق به صورت تفکیک جنسیتی عنوان شود، چون در گزارش ارایه شده، تعداد زنان و مردان معتاد و فروشنده مواد مخدر مشخص نیست.

ربیعی با اشاره به کاهش سن اعتیاد در جامعه اضافه کرد: باید در این رابطه گزارشی از وضعیت سنی افراد مبتلا به اعتیاد تهیه شود، چون می‌توان با داشتن نقاط آلوده و جرم خیز اقدامات لازم را انجام داد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری از نماینده بهزیستی خواست تا در جلسه بعدی آمار کاملی از مراجعه کنندگان زن معتاد به مراکز تحت پوشش بهزیستی تهیه و ارایه کند.

انتهای پیام/ک

جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر

برچسب ها: اعتیاد ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.