سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۳۰ هزار مداح در کشور فعالیت دارند

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: بیش از ۳۰ هزار مداح در کشور مشغول به فعالیت هستند که ۶۰ درصد آنان را مردان تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، یوسف ارجونی  در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار داشت: بسیج مداحان از سال ۸۸ با اهدافی نظیر توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی، تقویت آمادگی همه جانبه برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام، اجرای تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، جذب و آموزش مداحان برای تحقق بسیج چند میلیونی، ارتقای معرفت دینی و مبارزه با جریان‌های افراطی آغاز بکار کرد.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ عنوان برنامه برای سالجاری در کشور تدوین شده است گفت: آموزش اعضای تحت پوشش و حمایت از آثار فرهنگی، آموزشی و تربیتی فاخر در حوزه اهل بیت (ع) با تاکید بر کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی از مهمترین برنامه‌های سازمان مداحان کشور محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور تشکیل هیات اندیشه ورز و برگزاری دوره آموزشی برای نشست‌های خانگی بانوان را از دیگر برنامه‌های پیش روی این نهاد انقلابی ذکر کرد و افزود: امسال برای نخستین بار تدوین و چاپ کتاب روضه‌های قرآنی مورد توجه قرار گرفته است.

وی از برگزاری کنگره شعر آینی در کشور خبر داد و گفت: دبیرخانه این کنگره بعد از ماه مبارک رمضان شروع بکار خواهد کرد.

ارجونی اظهار داشت: جامعه مداحی کشور ۵۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/گ

فعالیت مداحان در کشور

برچسب ها: بسیج ، اخبارفرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.