سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی رگبار باران،رعد وبرق و وزش باد شدید در هرمزگان/از رفتن به مناطق مرتفع و توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری شود

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:در مناطق مستعد مرکزی و غربی افزایش ابر، رگبار پراکنده باران همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،مرضیه سی سی پور کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از ساعات بعدازظهر تا شب با تاثیر امواج ناپایدار علاوه بر ارتفاعات استان در مناطق مستعد مرکزی از جمله بندرعباس، بندرخمیر و مناطق مستعد غربی مانند بستک افزایش ابر، رگبار پراکنده باران همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

وی افزود:در مناطق دریایی و جزایر خلیج فارس وزش باد قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با توجه به تمرکز توده ناپایدار بارشی در مناطق مرکزی افزایش ابرناکی و افزایش لحظه‌ای سرعت باد در محدوده تنگه هرمز وقوع رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای سبب مواج شدن موقتی دریا خواهد شد که توصیه می‌شود با توجه به ناایمن بودن شرایط دریا شناور‌های سبک و صیادی در محدوده تنگه هرمز از ساعات غروب تا شب از ماندن روی دریا جدا خودداری کنند.

سی سی پور افزود:توصیه می‌شود با توجه به تقویت سامانه ناپایدار و ماهیت رگباری بارش از رفتن به مناطق مرتفع و توقف در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

وی گفت:این شرایط موقتی ناپایداری به تناوب تا روز جمعه کم وبیش در ساعات بعدازظهر و شب ادامه خواهد داشت.

از لحاظ دمایی تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ف

پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.