سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در شهرستان شازند

فرمانده انتظامی شهرستان شازند از پلمب ۲ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت دستورالعمل ابلاغی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ محمد عقیل سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان با توجه به اطلاعیه‌ها و دستورالعمل‌های نوع فعالیت واحد‌های صنفی اغذیه فروشی در ماه مبارک رمضان، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان با همکاری اتحادیه‌های صنفی، کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با به کارگیری تمام توان و استعداد موجود در دستور کار قراردادند.

وی افزود: در این طرح از تعداد ۸۰ واحد‌های صنفی در سطح شهرستان بازدید به عمل آمد که با هماهنگی مرجع قضائی به تعداد ۲۲ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت موازین شرعی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تذکر و به تعداد ۱۶ واحد اخطاریه داده شد.

سرهنگ سلگی ادامه داد: در اجرای این طرح همچنین، یک واحد صنفی کافی شاپ و یک واحد صنفی عرضه دخانیات متخلف نیز با دستور مقام قضائی پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان شازند در پایان با اعلام تداوم و تشدید این‌گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر

یک واحد صنفی کافی شاپ و یک واحد صنفی عرضه دخانیات متخلف در شازند پلمب شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.